Питання щодо доставки:

1. Чи можу я оформити доставку замовлення в іншу країну?
Так, доставка в іншу країну можлива, але її вартість треба уточнювати в кожному конкретному випадку, так як для її розрахунку необхідно знати обсяг і вагу відправлення. Розрахована менеджером вартість буде додана до загальної суми замовлення.
2. Чи можливе самовивезення замовленого товару?
Так, можливий самовивіз. Ми із задоволенням приймемо Вас у нас в офісі. Також Ви матимете можливість відвідати виставку готових виробів нашого виробництва. Склад працює у будні з 10-00 до 16-00.
3. Як розрахувати вартість доставки виробу?
Доставка по Україні здійснюється за тарифами Нової пошти. Доставка за кордон розраховується щоразу індивідуально, проконсультуватися можна у наших менеджерів.
4. Як здійснюється доставка по Україні?
Доставка по Україні здійснюється транспортною компанією Нова пошта за її тарифами.
5. Чи є у вас послуга адресної доставки?
На сьогодні адресної доставки не передбачено, ми відправляємо продукцію по Україні на відділення та поштомати Нової пошти.
6. Як відстежити переміщення посилки?
Менеджер повідомить номер декларації Вашого відправлення і ви можете його відстежувати на сайті або в додатку Нової пошти.
7. Як дізнатися номер свого замовлення?
Номер замовлення надходить до Вас на вказану адресу електронної пошти при оформленні покупки через розділ “магазин” нашого сайту.

Фінансові питання:

1. Чи можу я отримати додаткову знижку на товар?
Так, при покупці продукції з розділу “магазин” нашого сайту Ви можете розраховувати на знижку, за умови покупки від 50 одиниць товару однієї позиції.
2. Яке мінімальне замовлення можна оформити?
Замовлення з розділу “магазин” – від 1 штуки. Замовлення з власним дизайном тільки за домовленістю та з консультацією менеджера.
3. Які можливі способи оплати?
Можливі способи оплати товарів з розділу “магазин” – безготівковий розрахунок, післяплата, передоплата на картку, готівкою при отриманні. Замовлення з власним дизайном – лише за передоплатою щонайменше 50% від суми.
4. Як оформити замовлення?
Додаєте необхідний Вам товар до кошика, далі натискайте кнопку “оформити замовлення” та дотримуйтесь інструкцій.

Питання про повернення:

1. Хто оплачує пересилання товару при поверненні?
Якщо причина повернення обґрунтована – то зворотну доставку оплачуємо ми.
2. Як я можу повернути товар, який не підійшов?
Зв’яжіться з нами за вказаним у розділі “контакти” номером телефону і ми обов’язково допоможемо Вам у вирішенні спірного питання.
3. Який товар не підлягає обміну та поверненню?
Всі товари з розділу “магазин” можуть бути повернені за умови обґрунтованої причини відмови. Це можна зробити протягом 14 днів після покупки. Товар має бути в цілісності та без слідів використання.
4. Який товар підлягає поверненню?
У цьому питанні ми повністю підтримуємо політику нашої держави. Протягом 14 днів при зазначенні обґрунтованої причини відмови може бути повернено будь-який не пошкоджений товар із розділу “магазин” нашого сайту.

Загальні питання:

1. Чи можна замовити у Вас розробку макету?
Так, ми можемо допомогти Вам розробити індивідуальний макет. Вартість роботи розраховується індивідуально та залежить від рівня складності. Для консультацій з цього питання зв’яжіться з нами за вказаним у розділі “контакти” номером телефону.
2. Який режим роботи?
Будні дні з 10:00 до 17:00

Виробничі питання:

1. Чому проблематично змінити товщину шрифту на значках, виготовлених штампуванням?
Для отримання відповідності макету готового виробу треба враховувати виробничі допуски. Адже замовник точно не хоче, щоб у готовому виробі був відсутній якийсь елемент або текст не читаємо. Є мінімальні допуски до товщини кожної лінії або контуру при виробництві металевих виробів, і кожен метод виготовлення цих допусків має свої. Саме тому треба прислухатися до поради нашого відділу дизайну, ми перевіряємо всі нюанси та технічні допуски під час розробки макетів.
2. Чому не можна на посвідченнях протіснити текст, написаний дрібним шрифтом?
При тисненні також є свої мінімальні товщини ліній і якщо вони нижчі від допустимих – то лінія або контур можуть бути не читаються в готовому виробі.
3. Чому колекціонерам не можна реалізовувати відомчі нагороди?
Ми не підтримуємо колекціонерів. Нагороди вручаються, а чи не продаються. Придбати приватно можна тільки вироби з розділу “магазин” нашого сайту.
4. Чим відрізняється технологія штампування від технології травлення?
Штампування може дати як двовимірне, так і тривимірне зображення. Травлення може бути лише двомірним і перепад висот при виробництві цим методом мінімальний.
5. Чому не можна виготовити медаль наступного дня?
Є технологічний шлях виробу на виробництві. Кожна частина цього шляху займає певну ділянку часу та зменшити її не можна. Мінімальний термін виготовлення нового виробу з дотриманням усіх виробничих норм складає 20 робочих днів від моменту його запуску у виробництво і може бути збільшений залежно від поточного навантаження наших ліній.
6. Що таке оснащення?
Оснастка – це інструмент, який встановлюють на прес, за допомогою якого з металевої заготовки виходить необхідна деталь виробу. Оснащення для преса виготовлене із загартованої сталі і має дзеркальний рельєф необхідної нам деталі.

 

05.08.2022